Ελληνογερμανική τιμητική διάκριση στο Σουλιώτη δημοσιογράφο Σταύρο Τζήμα...

Γεννημένος στον Αυλότοπο Σουλίου, όπου ζει η η μητέρα του και την επισκέπτεται συχνά, καθώς την υπεραγαπά, ο δημοσιογράφος και αναλυτής Σταύρος Τζήμας, τιμήθηκε με το ελληνογερμανικό βραβείο "Ελένη Βλάχου", μια μεγάλη διάκριση. Παραλαμβάνοντας το βραβείο από τον πρόεδρο της Βουλής Νίκο Βούτση, είπε με τη σεμνότητα, που τον διακρίνει: " Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη σύζυγό μου και τα παιδιά μου, για την ιώβειο υπομονή που δείχνουν στην αφοσίωση για το επάγγελμά μου. Μα κυρίως, θα ήθελα να πω και ένα ευχαριστώ στη μητέρα μου, που όταν πήγαινα να καλύψω πολέμους, της έλεγα συνέχεια ψέματα πως είμαι σε καφετέριες στη Θεσσαλονίκη». Το ελληνογερμανικό δημοσιογραφικό βραβείο «Ελένη Βλάχου» απονέμεται, από το 2003, κάθε δύο χρόνια από τη γερμανική πρεσβεία για εξαιρετικές επιδόσεις στους τομείς της ειδησεογραφικής κάλυψης και του σχολιασμού ευρωπαϊκών και διεθνών θεμάτων στον ημερήσιο και περιοδικό Τύπο, το ραδιόφωνο, την τηλεόραση και το Διαδίκτυο στην Ελλάδα. Σίγουρα άξιζε το βραβείο ο Σταύρος Τζήμας, καθώς για πολλά χρόνια υπηρετεί τη δημοσιογραφία, με σύνεση και υπευθυνότητα.