Τα... εγκλήματα στην άσφαλτο: Παραλίγο ατύχημα σε τούνελ της Εγνατίας, επειδή ο οδηγός φορτηγού μιλούσε στο κινητό!

Αναγνώστης της "Κάτοψης", επέστρεφε στην Ηγουμενίτσα από τα Ιωάννινα. Και, παραλίγο, να μην γυρίσει σώος, αλλά δόξα τω Θεώ, αποφεύχθηκε το χειρότερο, η σύγκρουση με φορτηγό, όπως ο ίδιος σοκαρισμένος μάς είπε, διότι ο οδηγός φορτηγού μιλούσε στο κινητό! Ιδού, τι διηγήθηκε: "Ερχόμουν με κανονική ταχύτητα από τα Γιάννινα στην Ηγουμενίτσας, μέσω Εγνατίας. Στο τελευταίο τούνελ, πριν τον κόμβο Νεοχωρίου, που έχει ελαφρά στροφή (κλίση) στην αρχή του,  επιχείρησα να προσπεράσω νταλίκα. Τελευταία στιγμή και ενώ
είχε ξεκινήσει η προσπέραση, η νταλίκα έστριψε προς τη δική μου κατεύθυνση και μου έκλεισε τον δρόμο. Ευτυχώς πρόλαβα και ακινητοποίησα το αυτοκίνητό μου, δεν ερχόταν άλλο αυτοκίνητο κοντά και έτσι αποφεύχθηκε το μοιραίο. Η αιτία της επικίνδυνης (περιορίζομαι στον χαρακτηρισμό αυτό για να αποφύγω βαρύτερους) οδηγικής συμπεριφοράς  του οδηγού του φορτηγού ήταν, όπως
διαοπίστωσε ο συνοδηγός μου, ότι μιλούσε στο κινητό με το ένα χέρι και με το άλλο κρατούσε το τιμόνι. Λόγω της κλίσης του οδοστρώματος δεν μπόρεσε να ελέγξει το όχημα και του ξέφυγε προς την άλλη λωρίδα. Και ελέγχω κι εγώ τον εαυτόμου, διότι μερικές φορές οδηγώ και μιλώ στο κινητό". Εγκλήματα στην άσφαλτο, που στοιχίζουν ζωές. Ευτυχώς στη συγκεκριμένη περίπτωση στοίχισε μόνο το στιγμαίο σόκ του διηγούμενου το περιστατικό.