«Για πρώτη φορά στη ζωή μου η καρδιά μου είναι λυπημένη»!

«Τα μικρά μου κοριτσάκια δεν μπορούν να χαρούν την παιδική τους ηλικία, γιατί έμεινα χωρίς δουλειά»… Συγκινητική επιστολή του διεθνώς βραβευμένου Αλβανού δημοσιογράφου Τ. Σκούκι, που απολύθηκε από το Αλβανικό Πρακτορείο Ειδήσεων, στον πρωθυπουργό Έ. Ράμα…
Ο Τελνίς Σκούκι, ένας διεθνώς βραβευμένος δημοσιογράφος στην Αλβανία, που, παρά τις μεγάλες δημοσιογραφικές επιτυχίες του, απολύθηκε στις 24 Φεβρουαρίου του 2014 από το Αλβανικό Πρακτορείο Ειδήσεων, όπου εργάζονταν, έστειλε μια συγκινητική, πραγματικά συγκινητική, επιστολή στον πρωθυπουργό της χώρας του Έντι Ράμα. Μεταξύ άλλων γράφει: «Για πρώτη φορά στη ζωή μου η καρδιά μου είναι λυπημένη. Τα μικρά μου κοριτσάκια δεν μπορούν να χαρούν την παιδική τους ηλικία, γιατί έμεινα χωρίς δουλειά». Αφού επισημαίνει τις δυσκολίες στη ζωή του κατά την παιδική του ηλικία, τονίζει ότι το Αλβανικό Πρακτορείο Ειδήσεων το θεωρεί σπίτι του, όπου κατά το διάστημα της εργασίας του εκεί, ανδρώθηκε
και απέκτησε οικογένεια. Και προσθέτει: «Σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να καταφερθώ εναντίον του ΑΤΑ. Δεν μου το επιτρέπει η καρδιά μου να το κάνω»…