Μητροπολίτης Κονίτσης Ανδρέας:"Δεν θα κλείσω το στόμα μου"

"Θα λέω τη γνώμη μου για όλα τα θέματα, ώστε να γίνεται το καλό. Δεν ήθελα να γίνω Μητροπολίτης, αλλά από την στιγμή που έγινα αποφάσισα να μην κλείσω το στόμα μου. Οι τοπικοί άρχοντες έρχονται και παρέρχονται, ενώ εγώ μέχρι να φύγω από την ζωή θα είμαι Επίσκοπος. Έχω λοιπόν υποχρέωση και προς τον Θεό και προς τον εαυτό μου και προς το ποίμνιο να διατυπώνω άφοβα την αλήθεια".Θα τα λέω και όποιος θέλει ακούει". Αυτά είπε ο Μητροπολίτης Κονίτσης Ανδρέας, μετά τον θόρυβο που προκλήθηκε από την εγκύκλιό του
εναντίον του καρναβαλιού στην Κόνιτσα. Όπως εξήγησε, εναντιώθηκε στο καρναβάλι τόσο για πνευματικούς, όσο και για οικονομικούς λόγους. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Μητροπολίτης Κονίτσης μέχρι τώρα θαρρετά και αδέσμευτα εκφράζει τη γνώμη του για θρησκευτικά, εθνικά και κοινωνικά θέματα.